måndag 1 juni 2009

Summering

V22 som sagt, förhöll sig mellan stockar och stenar.

Tisdag till tordag var det fiskafänge med alkohol som
attribut. Ett sjöslag med många pirater.

Torsdag kväll kom jag hem för att umgås med käringa min,
för att sedan på fredag morgon dra uppåt mot Härnösand
iförd stridsutrustning och med vapen.

Helgen har Bestått av krig, brandbekämpning, krig, svett,
solsting, svett. Svettet rann, jag svettades. Svett. 31 grader
varmt och med 50 extra kilon tar det på kropp o själ.

Vätske bristen uppmärksammades när jag skulle försöka
babba ur mig förplägnaden som i mundigats. En Ensilagebal
ter sig väldigt mjuk,fuktig och följsam, för att inte tala om liten i förhållande
till det jag skulle ha ur mig.

AND THERE WAS PAIN!

Jag fick ägna en stund till att läsa över tingesten som
var på väg ut ur mitt innersta djup.

Kristi kraft betvinga dig
Kristi kraft betvinga dig


Därefter inträder censuren för den historien.







F
L
Å
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar