onsdag 15 april 2009

Underbara Under.

I morshe tog jag framm syckeln, jag tänckte at dett var daks att syckla.

Fy fasicken va schönt dett var. Det var åtminnstånne 6 månadder senn sisst.

Senn sluttade nerförsbaken och det blev upförs. Då var det innte så schönt längre.
Jag flåssade såmm en hässt såmm haft kol i denn sennare delen av sitt liv.
När jag klivde av syckeln ok skule gå upför trapen tjände jag att bena darade som fann.

Menn det gik bra ändo dett var som sakt schönt med litte motsjon, förr jag skule ju sama
vägg hem igjenn.. HIIHIHI !! <12345 Puss SöTiZzAr

PeESs
Föresten, vad betydder ala rödprikiga sträk under ordenn?




----------------


Kort sagt; Jag cyklade för första gången 2009.
Gick bra, förutom att det var grisigt,grusigt och kallt.
Aningen tungt framemot uppförsbacken Lasses i Skönsberg dessutom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar