onsdag 29 april 2009

Hmm

Tillbaka på jobbet igen efter 2 dagars kurs.

Började bra med ett möte 07.15

Där jag fick reda på att jag skulle byta avdelning,
kommer att jobba på PM 5 under 4 månader
med start 11e maj slut 15 september, man får väl
se hur det går, det kommer väl att gå bra får man
hoppas. Men det är ju trots allt en helt ny typ av
maskiner med kringutrustning än vad man är van
vid. Det kommer att bli bra, får väl mer övertid om
man har tur.

Kommer nog dessutom att cykla i morgon, är det
en bra eller dålig nyhet ? För mig är det väl bra,
men det är synd om mina medmänniskor som kommer
att känna en lite mer syrefattig känsla när jag flåsar förbi.

Kommer även att köpa en bok utav vad som kan vara
min idol i comic världen. Elvis.

Just nu..

Supersugen @ tv1000

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar