fredag 27 mars 2009

Fredag

Ja.

Så var det fredag. Har hunnit jobba, kommit hem, blivit full, nyktrat till.. och klockan är bara 22.30.

Har ej skrivit på länge, vilket är bra.
För har inget att skriva om därför
det har ej hänt något av intressant
karaktär.

Idag tackade vi av våran praktikant, eller det är "min praktikant"
då det är jag som får ta hand om killen i fråga. Det gjordes med lite
ätning, sen så bjöd pojken på ananaskaka med marsan sås.

Ytterst delikat.

Jaha precis nu så vart det klart! Magnus Samuelsson har vunnit
Lets Dance. Kan ni tänka er. Ooj vad rörande. Och hanses dans-
partner gråter. I Afrika tappade precis nu 10 st barn sina armar
avhuggna utav barnsoldater inhyrda av krigsherrar.
Men rubrikerna i morgon:
"Laila förkrossad; -Jag trodde inte en människa kunde må såhär
dåligt!?" "Vi har bilderna från lets dance festen","Här kysses laila
och dermot; -Det var bara en vänskaplig puss" "Därför tog
laila bort sin älskade hamster; -Han hade rabies och blindtarms-
cancer." "Här hittar ni Magnus "beach2009" tips."

Som sagt Aftonbladet,Expressen....

Jag måste klämma in en fråga
alternativt påstående som jag
hörde från en arb. kamrat;

"Indierna är brunare på ryggen än på sommaren"

Hare Bra och Trevlig Älg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar