lördag 28 februari 2009

Något pinsamt..

Min mor var uppe på södra stadsbgt igår och såg på Sven ingvars med sin arb.kamrat, ett jäkla drag lär det ha varit. Runt 23- 23.30 sådär ringer mossan upp;

Mamma. -Hej käre son vad gör du då?

Jag. -NJAE Sitter hemma då, kollar på tv:n druckit en liten grogg..

Mamma. - Aha, vad trevligt, vet du, din mamma är inte... Kan inte vara riktit quite right in the head.

Jag. -Ok?

Mamma. -Nja, du förstår såhär är det, jag och Carina har stimmat runt liite grand. Sen träffar jag en karl som jag känner igen nått så fruktansvärt.

Jag. -Jaha, låt höra.

Mamma. -Jo, den här karln som jag såg jag sa till han såhär; "-Hurrudu, det är nått spökligt bekant över dig!"

Personen. -Jaha? (Och ser allmänt osäker ut.)

Mamma. -Vettu jag tror att det har med hockey att göra. Men kan inte placera dig.

Personen. -Jaha, jo jag är ju tränare för Timrå IK.

Tystnad.


Tystnad.



Hahaha.

Vetdu jag tror att hon har rätt ang. sin mentala status.

Hade





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar